Volkswagen на межі маштабної кризи: вона може зупинити випуск нових моделей по всьому світу
Volkswagen опинилася у складній ситуації, повідомляє Carscoops. Всередині концерну говорять про брак коштів, який уже зупинив ухвалення плану інвестицій. У Німеччині цю тему обговорюють відкрито, бо мова йде про майбутнє майже сотні заводів по планеті.
«Компанія нині живе на межі можливостей», – сказав інженер із Вольфсбурга, який працює над електроплатформами. Він пояснив, що нові моделі стоять у черзі, але без рішень від наглядової ради запуск неможливий. Коротке речення, але воно точно описує стан бренду.
Bild пише, що узгодження інвестицій може затягнутися на місяці. Причина – дірка у фінансах. За даними видання, йдеться про близько 11 мільярдів євро. Концерн планував витратити 160 мільярдів на розвиток упродовж п’яти років, та ці цифри вже не сходяться.
Масштаби теми великі: через заморожені рішення зависли проєкти Audi у США, де компанія хотіла побудувати завод і таким шляхом зменшити вплив американських мит. Цей крок міг би вирівняти сили з BMW та Mercedes, які давно мають виробництва у Штатах, але зараз усі плани відсунуті убік.
Ще один співрозмовник, німецький автооглядач Ганс Фріш, сказав, що «ситуація у VW нагадує затяжну паузу перед непевним рухом». Він додає, що частина постачальників уже отримала сигнали про затримки в програмах розробки.
Є припущення про спеціальне засідання ради у грудні. Але це лише припущення. Якщо умови не зміняться, пауза потягнеться на наступний рік. І тоді одна з найбільших автогруп світу чекатиме власного рішення, як водій на червоному світлі, який не бачить, коли загориться зелений.
Поради водіям
- Слідкуйте за оновленнями щодо нових моделей – частина прем’єр може зсунутись.
- Якщо плануєте купівлю авто концерну, переглядайте строки постачання у дилерів.
- Для сервісу краще записуватись раніше, бо затримки у поставках деталей трапляються частіше.
Що в Україні
На українському ринку нові VW давно мають великий попит. Але можливі затримки в інвестиціях у Європі можуть торкнутися й постачання моделей до нас. Про це вже говорили у матеріалі DW, де пояснювали вплив внутрішніх рішень концерну на ринки у Східній Європі.
Обговорити цю тему в Facebook