Чому не можна одразу вмикати пічку після запуску двигуна
Взимку багато хто з водіїв, потрапляючи в салон автомобіля з морозної вулиці, намагаються якнайшвидше зігрітись. Запускають двигун і одразу вмикають пічку. Це помилка. «Твоя МАШИНА» поспілкувалась з профільними фахівцями та з’ясувала, чому так не можна робити.
Пічка краде тепло у двигуна
Варто розуміти, що пічка в автомобілі працює не само по собі. Вона бере тепло у двигуна. Охолоджуєча рідина циркулює по системі та потрапляє в радіатор обігрівача, де й виконує функцію прогріву салону. Якщо двигун ще не встиг досягти робочої температури, а пічка вже увімкнена, то підготовка силової установки до поїздки йде повільніше.
Автомеханік Сергій Власюк з СТО в Полтаві пояснює:
«Більша частина зносу двигуна припадає на запуск, коли аграгат вимушений працювати майже без змащення. Сповільнюючи увімкненою пічкою прогрівання моторної оливи, ви ще більше загострюєте цю проблему».
Зайва витрата пального і повільне нагрівання
Мало хто замислюється, що в перші хвиини після запуску двигуна витрата палива сильно зростає. Якщо ж до цього додати увімкнену пічку, то його споживання ще збільшується. При цьому в салоні тепліше також не стає, бо ж двигун просто не встагає нагріти антифриз.
Як робити правильно
Фахівці радять після запуску двигуна почекати з увімкненням пічки 3-5 хвилин. Лише після цього можна увімкнути обігрів салону, скла та дзеркал. Це не просто безпечно, але й ефективно. Бо за цей проміжок часу двигун досягне робочої температури та зможе «поділитись» теплом.
«Поспішивши з обігрівачем, отримаєте лише холодний салон, підвищену витрату палива та знос мотору», — резюмує Власюк.
Обговорити цю тему в Facebook