ТОП-5 німецьких авто з найнадійнішими дизельними двигунами: перевірені роками

Не дивлячись на те, що дизельні автомобілі поступово витісняються гібридами та електрокарами, багато хто з українців досі віддає перевагу старим та перевіреним машинам з ДВЗ. Одними з перших у рейтингах популярності є німецькі дизелі, які зарекомендували себе як надійні та економічні. Твоя МАШИНА дослідила ринок та виділили ТОП-5 моделей, які мають безпроблемні двигуни та проходять сотні тисяч кілометрів без капітального ремонту.

1. BMW 5 Series (E60/F10) – 3.0d M57/N57

Класичні варіанти «шісток». M57 більш старий, але має має більший ресурс. N57 сучасніший та тяговитіший. Якщо своєчасно міняти моторну оливу, обидва двигуни пройдуть понад 500 тисяч км. При цьому витрата мастила навіть через роки залишається стабільною.

2. Mercedes-Benz E-Class (W211/W212) – OM642

Ще одна шістка, що працює «як годинник». За останні десятиліття це найбільш надійний дизельний автомобіль в лінійці Mercedes. Відвертою перевагою моделі є стійкість до неякісного палива, хоча і зловживати цією якістю не варто.

3. Volkswagen Passat B7/B8 – 2.0 TDI (Common Rail)

Інтеграція системи Common Rail зробила ці двигуни більш надійними. До того ж витрата палива просто ідеальна. Якщо говорити про запчастини, то вони недорогі.

Автослюсар Микола Гнатюк пояснює:

«Своєчасне обслуговування та якісна солярка роблять з цього двигуна якось безсмертного монстра. Я бачив десятки дизельних Passat, що проходили більше 300 000 – 400 000 кілометрів».

4. Audi A6 C6/C7 – 3.0 TDI

Концерн VAG вміє робити якісні дизельні двигуни. Даний трьохлітровий V6 є черговим доказом цього. Мотор має значну потужність та відмінну тяговитість, але при цьому не ковтає паливо літрами. Поціновувачі німецьких авто обожнюють цей агрегат.

5. Opel Insignia – 2.0 CDTI (EcoFlex)

Даний двигун розробили при співпраці з Fiat, який не є взірцем надійних моторів. Але в даному випадку вийшла просто неймовірна модель, яка перевершила всі сподівання. Двигун просто і дешево як обслуговувати, так і ремонтувати, він економний і витривалий. До капітального ремонту агрегат може їздити 350 000 кілометрів і більше без зайвих проблем.

Поради експертів:

  • перевіряйте паливну систему, форсунки та ТНВД мають велике значення у дизельних авто.
  • на ринку багато дизельних машин зі скрученим пробігом, ретельно перевіряйте показники одометра, звіряйте з даними незалежних сервісів по VIN-коду.
  • у придбаному авто одразу замініть мастило, фільтри та антифриз.
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти