Чи варто переплачувати за повний привід у кросовері: пояснюють фахівці

На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому світі. Однак багато хто з українських водіїв хоче не лише мати автомобіль з високою посадкою та великим кліренсом, але й з повним приводом. Та чи потрібно це особисто вам? Видання Ukr Media дало відповідь на це питання.

Технічна суть системи

Фахівці наголошують, що більшість кросоверів з AWD мають так званий підключний повний привід. Він працює на основі електромагнітної муфти, що автоматично вмикає задню вісь при пробуксовці передніх коліс. Така функція дає змогу економити пальне у звичайних умовах.

Особливістю цієї системи є те, що вона розрахована лише на тимчасове навантаження. Тривале застосування при буксуванні чи руху бездоріжжям призводить до перегріву муфти. Експерти зазначають, що підключений повний привід є не аналогом позашляховика, а чимось на кшталт страховки на випадок слизької дороги чи невеликої перепони на шляху.

Вага і умови експлуатації

Якщо у вас компактний кросовер вагою до 1,5 тонни, то повний привід тут не надто потрібен. Ці маневрені та легкі авто без зайвих проблем справляються з труднощами на дорозі. Головне – мати гарний кліренс та сезонну гуму на колесах.

А от важкі кросовери понад 1,8-2 тонни дійсно потребують повного приводу на нестабільному покритті. Це дає відчуття впевненості для водія.

Паливо та динаміка

За рахунок зайвої ваги та активності муфта підвищує витрату пального на 0,5-1 літра на 100 км. Втрачається і динаміка.

Ремонт та обслуговування

Через складність конструкції, системи повного приводу зазвичай непросто та дорого ремонтувати. Поїздка на СТО може забрати пів зарплатні.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти