Власники Renault можуть отримати вигідні індивідуальні пропозиції
Зареєструвавшись в програмі лояльності My Renault, можна отримати індивідуальний підхід і допомогу в будь-який час. Про це повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на Автоцентр.
Індивідуальний підхід до кожного клієнта – запорука успіху в нинішніх умовах. Компанія Renault, один з лідерів українського ринку нових автомобілів, використовує програму лояльності My Renault.
My Renault – це персональна сторінка власника на сайті офіційного представника компанії в Україні. Вона дозволяє отримувати ексклюзивні пропозиції для конкретного автовласника, які недоступні власникам без персональної сторінки. Це додаткові бонуси в рамках сервісних пропозицій Renault, практично онлайн-доступ до дилера і представництва марки, максимально оперативне отримання послуг або допомоги. Користувачі My Renault можуть висловлювати свої побажання та коментарі щодо рівня обслуговування офіційними дилерами і по бренду в цілому.
Програма дозволяє ефективно планувати події, пов’язані з вашим автомобілем: нагадує про необхідність сервісу, дає максимальну інформацію про конструкції та експлуатації в електронних посібниках з експлуатації, інформує про спеціальні пропозиції.
Крім сторінки на сайті, My Renault є в вигляді мобільного додатку для iOS, Android і Windows Phone. Програма інтегрована в усі нові мультимедійні системи марки, як Renault R & Go, R-LINK Evolution і R-LINK 2. Збираючи інформацію від користувачів, Renault прагне покращувати усі свої сервіси з урахуванням потреб клієнтів.
Як стати частиною My Renault? Дуже просто, є три варіанти:
- Можна зареєструватися самостійно на сайті MyRenault, заповнивши необхідні поля: ПІБ, контактні дані, модель, VIN-номер і рік випуску вашого автомобіля Renault і придуманий вами пароль для входу на сайт.
- Вас може зареєструвати представник дилера в дилерському центрі або в сервісі.
- Вас також може зареєструвати оператор гарячої лінiї 0 800 500 351.