ТОП-5 найбільш «чоловічих» марок автомобілів
Твоя МАШИНА проаналізувавши інформацію ряду опитувань автовласників, склала рейтинг марок машин з найбільшою часткою власників-чоловіків.
Як свідчать результати опитувань, найбільш «чоловічою» маркою машин є японський бренд Infiniti, на який припадає 95,8% власників чоловіків і лише 4,2% – жінок.
Друге місце дісталося Subaru – 93,3%, а третє Toyota – 92,7%.
У ТОП-10 найбільш «чоловічих» брендів, що випускають авто, також потрапили Skoda з показником 91,7% і Volkswagen – 91,4%.
Результати дослідження ґрунтуються на 240 тис. анкет респондентів у віці від 18 до 65 років. Опитування проводилися з 2013 по 2019 роки.