Чому краще відмовитися від світлодіодної оптики в авто
На українських дорогах – нова проблема. Усі шанувальники китайських лампочок знайшли собі нову іграшку – діоди.
Сперечатися марно – вік ксенонових фар закінчився, як колись «погасли» назавжди «галогенки». Майбутнє автомобільного світла належить LED-технологіям: діодні фари споживають набагато менше електроенергії, що безпосередньо пов’язано з економією палива, і набагато довговічніші за ксенон, і галоген.
До того ж, є ще один суттєвий плюс. Діоди виробляють менше тепла, отже, проблема конденсату в блоках фар стоїть не так гостро. Тепер вузол можна зробити герметичним, а довгий термін служби дозволяє назавжди забути про заміни, які зазвичай пов’язані зі складнощами. Як не крути, а діодна лампа вирішує безліч питань. Замовляємо?
Але все набагато складніше. Інтегрувавши діодну лампу в звичайну фару, отримуємо потужний потік світла. Яке не світить, але сліпить. Причина криється в пристрої діодного світильника: щоб зібрати воєдино увесь струмінь світла і направити його в потрібне місце, фари оснащують спеціальними відбивачами. У звичайній оптиці їх немає. В результаті водій нічого не бачить, а кермувальник зустрічної машини – засліплений. Шах і мат.
Щоб оснастити свій автомобіль довговічними, ресурсними і економічними LED-вогнями, потрібно почати саме з блоку фари, а не з лампочки. Так, така переробка обійдеться в десятки разів дорожче, ніж покупка китайської лампочки за пару десятків гривень, але так і лише так ви зможете отримати якісне освітлення.