Знецінюються на очах: 10 автомобілів, які краще не купувати
Автомобільний портал Autoblog представив антирейтинг машин, вартість яких найсильніше впала після п’яти років експлуатації.
Автовласники звикли до того, що чудеса знецінення демонструють деякі англійські автомобілі та “французи”. Американська добірка відрізняється в силу особливостей ринку, але певні аналогії можна провести. Що ж, почнемо з кінця.
Chevrolet Volt
Кращим серед тих, хто програв виявився гібрид Chevrolet Volt – він втрачає “всього” 68,1% від своєї початкової вартості. До слова, Volt знятий з виробництва, і американські дилери розпродають останні екземпляри з великою знижкою.
Jaguar XJL
Представницький довгобазий Jaguar XJL знецінюється на 68,9%. Проблема в тому, що автомобілі даного типу нерідко продають, коли вони застарівають, виходять з моди і вже не вважаються настільки престижними. При цьому, на вторинному ринку до них порівняно млявий інтерес – покупці не рвуться купувати старий преміум, який може зажадати дорогого ремонту.
BMW 6 серії
На восьмій сходинці опинилася BMW 6 серії, яка категорично відмовляється тримати свою ціну. П’ять років і прайс падає на 69%. Ймовірно, свою роль зіграла відставка моделі колишнього покоління і, як кажуть деякі просунуті автовласники, “втрата актуальності”.
Ford Fusion Energi
Гібрид Ford Fusion Energi з 69,1-процентним падінням ціни розташувався рядком вище. Синдром нетримання вартості крім іншого обумовлений сумною долею седанів Ford в США – компанія відмовляється від чотирьохдверних машин на користь кросоверів. Є й інші нюанси, серед яких поєднання досить високої початкової ціни, невеликого запасу ходу в електричному режимі на тлі конкурентів і невеликого багажника.
Acura RLX
Розкішний п’ятиметровий седан Acura RLX за п’ять років втрачає 69,2% свого початкового цінника. Вважається, що він поступається своїм більш іменитим суперникам, але безумовно це не найгірший преміальний автомобіль.
BMW 5 Series
Аналогічне падіння демонструє BMW 5 Series F10, тобто, модель минулого покоління. Це конкурентоспроможний автомобіль з широкою палітрою двигунів, по якому б’ють тренди – все більша кількість американців відмовляється від седанів на користь кросоверів.
BMW i3
У електрокара BMW i3, який пропонується з range-extender опцією результат ще гірше – 70,9%. Ось вам і ефект від поєднання екологічності та преміальності.
Nissan Leaf
Ще один електричний антигерой рейтингу – Nissan Leaf (71%), що розташувався на третьому рядку. Причини можуть полягати в прогресі моделі за останній час. Спочатку у Leaf була невелика тягова акумуляторна батарея на 24 кВт ∙ год, потім компанія представила версію з АКБ на 40 кВт ∙ год, а недавно – версію з батареєю на 62 кВт ∙ год. Так що більш старі модифікації з недостатнім запасом ходу аудиторії не такі цікаві.
BMW 7 Series
На другій сходинці – BMW 7 Series F01, за п’ять років знецінюється на 71,3%. Це вже третій автомобіль рейтингу і його поява на такому високому місці не дивна, з огляду на ряд проблем з надійністю у деяких модифікацій.
Maserati Quattroporte
Лідером став чудовий представницький седан Maserati Quattroporte, ціна якого за першу п’ятирічку падає на цілих 72,2%. Одна з причин – популярність кросоверів і специфіка моделі.