Чому краще не вирізати каталізатор в автомобілі, а залишити на своєму місці
Сьогодні на просторах мережі можна знайти чимало порад щодо зрізання на машині каталізатора. Саме час розібратися в тому, чим так насолив даний елемент конструкції деяким водіям, і чому насправді його варто залишити на своєму місці.
Перше і найголовніше, чим нещасний каталізатор так дошкуляє багатьом автомобілістам – це своєю ціною. А все тому, що в каталізаторі використовується дорога платина. Саме тому мало хто хоче витрачати величезні суми на заміну каталізатора. У підсумку чимало водіїв просто вирішують видалити деталь, а на його місце в глушнику встановити спеціальну «обманку». З одного боку, крок хитрий і навіть у чомусь розумний (невелика надбавка потужності). Хоча б тому, що якщо нічого не зробити з проблемним елементом відразу, то далі буде гірше. З іншого боку, подібного краще взагалі не робити.
По-перше, необхідно усвідомити просту істину – машина без каталізатора стає набагато «бруднішою». Звичайно, якась там екологія не хвилює більшість людей. Якщо так, то варто подумати про те, що без каталізатора автомобіль почне гірше пахнути.
По-друге, установка «обманки» на лямбда-зонд порушує правильну корекцію складу паливо-повітряної суміші. Некоректна робота мотора призводить до збільшення витрати пального, в камері згоряння утворюється велика кількість нагару. Це в свою чергу загрожує численними негативними наслідками не тільки для самого агрегату, але і для інших вузлів.
По-третє, видалення каталізатора з вихлопної системи і установка «обманки» на деяких моделях призводять до підвищення витрат моторного мастила. А це у свою чергу додаткові витрати в довгостроковій перспективі. Таким чином абсолютно очевидно, що краще один раз витратитися на новий каталізатор, ніж через деякий час розбиратися з численними «побічними» проблемами.