Названі 5 головних помилок на мийці, які можуть зіпсувати ваш автомобіль
Твоя МАШИНА розповість про 5 головних помилок на мийці, здатних призвести до неприємних наслідків для кузова і бортової електроніки вашого автомобіля.
В першу чергу, фахівці радять не довіряти тим, хто говорить, що шар бруду захищає лакофарбове покриття від піску, солей й абразивний частинок. Насправді ж все навпаки: чим більше бруду на кузові машини, тим важче його «безболісно» усунути. Саме тому краще заганяти авто на мийку хоча б один раз в тиждень. Так ви зможете продовжити термін служби ЛФП, зберігши його в хорошому стані на довгі роки.
Наступним головним ворогом лакофарбового покриття є перепад температур. Мова йде про прямі сонячні промені та ситуації, коли на розпечений кузов машини виливаються потоки холодної, а іноді й крижаної води. Наслідки у вигляді мікротріщин, які почнуть пропускати вологу і спровокують корозію, проявляться через деякий час. Уберегти себе і, найважливіше, кузов від подібних випадків можна шляхом звичайного провітрювання салону, або ж використанням теплої, а не холодної води при митті транспортного засобу.
Також типовою помилкою багатьох автомийників в зимовий час – неповне висушування кузова і його елементів після мийки, що зазвичай призводить до блокування замків, дверей, бачка і кришки паливного бака, бічних дзеркал (у яких є функція складання) і ручок дверей. Щоб уникнути цих проблем експерти рекомендують заздалегідь простежити, щоб мийники насухо протирали дверні ущільнювачі, отвори й інші схильні до примерзання елементи авто.
Багато хто, напевно, знає, що чистий підкапотний простір машини – перевага при її продажу, яка підтверджує дбайливе і уважне ставлення до неї з боку власника. Проте, довіряти мийку автомобіля під капотом краще професіоналам. Звичайна мийка високого тиску може завдати серйозні пошкодження проводці, радіатору, свічкам запалювання, і в підсумку вам доведеться витратити багато грошей, нервів і часу.
Ну і накінець фахівці радять звернути увагу на близький контакт з водою при митті автомобіля. Мити машину «Керхером» і дуже близько підносити його «сопло» до кузова допомагає ефективніше і швидше збити бруд, проте той тиск, з яким викидається вода (до 140 бар) володіє руйнівним для кузова ефектом. Поверхневий захисний шар вібрує, і фарба покривається мікротріщинами, утворюючи осередки корозії.