За що готові доплачувати українці при купівлі вживаних авто
Видання AUTO.RIA з’ясувало, чи готові українці платити більше при купівлі перевірених автомобілів з пробігом, задля того, щоб отримати більше впевненості в тому товарі, який купують.
Найменшу кількість голосів в опитуванні, у якому взяли участь понад 1000 респондентів, отримав варіант «Ні, я вірю в чесність та порядність продавців». Що ж, тепер продаючи машину знайте: навіть щиро вам посміхаючись, потенційний покупець вірить вам не більше, ніж на 3%.
Обдарованих від народження «рентгенівським зором» виявилось 8%. Це ті, хто не бажає здійснювати жодних доплат і впевнені, що їх не провести, – оскільки особисто вони бачать все наскрізь, та не сумніваються, що обдурити їх неможливо.
Варіант «Ні, я маю знайомих майстрів, які для мене все перевірять» отримав 10% від загальної кількості голосів. Звісно, це більш надійний спосіб переконатись у технічному стані автомобіля, ніж «просвічувати» його (і продавця) власним зором, однак і до такого методу рівень довіри виявився не надто високим.
Чверть респондентів, тобто 25%, підтримали варіант відповіді «Так, я готовий заплатити за страхування угоди купівлі вживаного авто». Нагадаємо, про що це: наразі це гіпотетична послуга, яку ми просто уявили, як таку, що могла би бути корисною для авторинку. В ідеалі, процедура така: ви купуєте авто з пробігом, перед тим його діагностуєте на авторизованій СТО та купуєте страховий поліс, котрий протягом певного часу покриватиме витрати на усунення певних дефектів, що виникли після покупки авто. Скажімо, «застукав» мотор, чи «накрилась» коробка-автомат, а у вас є страховий поліс. Сімейний бюджет (і нерви) у безпеці.
Максимальну ж кількість голосів, цілих 54%, має варіант «Так, я готовий доплатити «автокомісу» за гарантію на вживане авто». Нагадаємо, що «автокомісами» ми називаємо комісійні площадки чи салони, які торгують вживаними авто і мають статус юридичної особи. І саме вони мають передбачене законом право надавати гарантію на товар, тобто автомобілі, які продають. Щоправда, закон не зобов’язує їх це робити, та не регламентує в якому саме обсязі гарантія має бути та на який строк – все це віддано на рішення керівництву конкретного «автокомісу».