Названі японські автомобілі з дуже ненадійними КПП
Покупці досі схильні вибирати з широкої гами «коробок» ті, що зроблені в Японії. Мовляв, вони найбільш надійні. Це не зовсім так.
Поняття «японська якість» вміло використовують маркетологи, але на ділі напис Made in Japan вже не запорука того, що агрегат буде служити вірою і правдою довгі роки.
Отож, згадаємо найпроблемніші трансмісії.
JATCO JR507A/RE5R05/JR507E
Цей п’ятиступінчастий «автомат» встановлювали з 2000 по 2018 роки на задньопривідні і повноприводні моделі Nissan, Infiniti і Suzuki. «Коробка» була розрахована на великий крутний момент, тому працювала разом з потужними моторами, аж до 5,6-літрового V8.
Зрозуміло, що на спортивних автомобілях люди повільно не їздять, а на позашляховиках нерідко виїжджають на бездоріжжя. В обох випадках навантаження на трансмісію зростає, і з’являється ризик перегріву. Якраз через перегрів у «п’ятиступки» страждав гідротрансформатор і зношувалися соленоїди. Перевага «автомата» лише в тому, що він ремонтопридатний.
AISIN TF60/TF80
6-ступінчастий «автомат» вперше показали в 2001 році. Його досі можна зустріти на багатьох машинах, наприклад, Volvo S60 і XC60, Opel Astra H і J, а також деяких моделях Audi.
Для цієї трансмісії характерні перегріви, які скорочують термін служби гідроблока. Плюс до всього, «коробка» чутлива до якості мастила. Його добре б змінити не на 60 000 км, а раніше, інакше продукти зносу швидко заб’ють соленоїди, а це поступово загрожує дорого вартісним ремонтом.
AISIN U660
6-ступінчасту трансмісію японці розробили в 2006 році. Її ставили на популярні моделі Toyota – Camry, RAV4 і Avensis, а також на Lexus ES 350. Така «коробка» найчастіше зустрічається на Camry з потужним 3,5-літровим мотором і на Lexus ES.
Основні проблеми в трансмісії доставляє головний підшипник, який з часом починає люфтити, і в русі відчуваються вібрації. Якщо вчасно не замінити деталь, вібрація призведе до розбивання інших вузлів. У важких випадках з’являються тріщини навіть на корпусі. Чимало проблем доставляє і гідротрансформатор.