Названі надійні двигуни, які здатні без проблем проїхати півмільйона кілометрів
Таких виявилося всього 9: K4M / F4R від Renault, G4FA / G4FC від Hyundai-KIA, B15D2 від Chevrolet, BSE від Volkswagen, TU5JP4 (NFU) від Peugeot-Citroen, а також R2A / 2AR-FE від Honda і Toyota.
Так, одними з 1-х в списку опинилися атмосферні агрегати від Renault: 1,6-літровий K4M, чия віддача в різних версіях варіюється від 102 до 105 кінських сил, а також 2,0-літровий F4R потужністю від 135 до 143 кінських сил . Молодша установка ставилася на Renault Logan / Sandero / Duster / Lada Largus / Nissan Almera, а старшою оснащувалися кросовери Renault Duster / Renault Kaptur / Nissan Terrano.
Можливістю без пригод проїжджати більше 500 тис. км також славляться корейські двигуни G4FA / G4FC об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, що розвивають 107 і 123 кінських сил. На даний момент вони встановлюються на надпопулярні KIA Rio / Hyundai Solaris / Creta, до того ж на хетчбек Hyundai i30 і автомобілі сімейства KIA Ceed.
Підібратися до 500 тис. при правильному і своєчасному обслуговуванні може і 1,5-літрова силова установка B15D2 (106 кінських сил) від Chevrolet Cobalt / Daewoo Gentra. У цьому їй допоможе проста і дуже надійна конструкція, куди входять чавунний блок циліндрів, 2-рядні клапани в ГБЦ, ланцюгові розподільні вали.
У німецького Volkswagen ще 5 років тому був наднадійним 8-клапанний «атмосферник» 1,6-літровий BSE MPI потужністю 102 кінських сил. Свого часу він встановлювався на цілий ряд моделей концерну, в тому числі на Skoda Octavia 2-го покоління, 5-й і 6-й Volkswagen Golf, 5-ту Jetta і Passat в кузові B6.
По-справжньому надійні і ресурсні силові установки є і у «французів». За прикладом далеко ходити не треба – це 1,6-літровий атмосферний силовий агрегат TU5JP4 (NFU) від Peugeot-Citroen потужністю від 90 до 115 кінських сил, який раніше встановлювався на Peugeot 206/307/408 та Partner, а також Citroen C4 і C-Elysee.
Нарешті, в подібних списках завжди стоять японські Honda і Toyota. Перша може похвалитися 2,0-літровим атмосферним агрегатом R20A, відомим за моделями Civic / Accord / CR-V, а друга – легендарним 2,5-літровим 2AR-FE, який досі можна зустріти на седані Camry і кросовері RAV4 поколінь XA30 / XA40. Обидва ці агрегати вже вивчені вздовж і впоперек, тому і пробіг більше 500 тис. км для них – нормальна історія.