Названі 3 надійні авто, які практично не ламаються
На сьогоднішній день на вторинному ринку є безліч пропозицій на різний смак і гаманець, проте вибрати відповідну модель, інколи, дуже складно.
Автоексперти назвали ТОП-3 надійних авто, які практично не ламаються.
Відкриває рейтинг восьме покоління Honda Civic. Автомобіль має привабливу, навіть за сучасними мірками, зовнішність і відмінний салон. Інтер’єр Civic, незважаючи на роки, залишається стриманим і не віддає старовиною. Багато власників відзначають величезний бардачок, безліч ніш під різноманітні дрібниці, а також зручне розташування кнопок і органів управління. Особливою надійністю славиться 1,8-літровим атмосферний двигуном потужністю 140 к.с..
Седани Toyota Corolla завжди користувалися попитом в Україні і тому знайти гідний екземпляр на «вторинці» цілком реально. Corolla E150 має досить тонке ЛФП і тому дивуватися сколам і «рижикам» на капоті і колісних арках не варто, але якщо автомобіль не брав участі в серйозних ДТП, то осередки корозії і гниття знайти навряд чи вдасться. Найпоширенішими є екземпляри, обладнані 1,6-літровим 124-сильними атмосферними агрегатами 1ZR-FE. Ланцюговий двигун з алюмінієвим блоком, чавунними гільзами і розподіленим уприскуванням при своєчасному обслуговуванні може проходити без особливих поломок 350-400 тисяч кілометрів. Як і у випадку з Civic, слід обходити стороною роботизовану коробку передач. Найнадійнішою коробкою вважається «механіка».
Чеський автомобіль Skoda Octavia пропонувався в практичному кузові ліфтбек і універсал. Skoda Octavia полюбилася покупцям за свою надійність, просторий салон і витривалість. Нерідко ці автомобілі можна зустріти в таксі, що також підкріплює славу міцної і невибагливою машини. Одним з найбільш популярних двигунів для Octavia A5 на «вторинці» є 1,6-літровий 102-сильний «атмосферник» – це досить надійний агрегат. Також можна зустріти варіанти з турбомоторами TSI об’ємом 1,4 і 1,8 літра на 122 і 152 к.с. відповідно. Вибираючи трансмісію, слід віддавати перевагу МКПП або «автомату», які не доставляють особливих проблем при експлуатації, а ось роботизовану DSG варто обходити стороною.