Назвали 3 найнадійніші старі позашляховики
Ці автомобілі 10-річної давності не розчарують вас, якщо ви виберете правильну версію.
Мода на кросовери остаточно заполонила ринок – в тому числі і вторинний. Але потенційні покупці повинні знати, що окремі моделі позашляховиків, як правило, більш складні і більш дорогі в обслуговуванні, ніж звичайні седани і хетчбеки. Починаючи від шин і закінчуючи комплектуючими дорогого приводу 4х4. Однак є кросовери 10-15 років, які дають своїм власникам трохи більше шансів. Ось три з них, але пам’ятайте, що надійність автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від того, як він експлуатувався протягом багатьох років.
Honda CR-V четвертого покоління – RM1-RM4
Двигуни дуже схожі на двигуни Toyota – 2,4-літровий бензиновий, 2,0-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизель iDTEC потужністю 150 кінських сил, який найбільш поширений на вторинному ринку в нашій країні. У 2,4 бензинового є проблеми з передчасним зносом распредвала, але в Україні такі авто майже не зустрінеш.
CR-V не є серйозною машиною для бездоріжжя. Підвіска досить м’яка і при перевантаженнях ламаються петлі і є проблеми з пружинами.
Mazda CX-5 першого покоління – KE
CX-5 була першою моделлю Mazda, розробленою відповідно до нової концепції японського Skyactive, спрямованої, перш за все, на максимальну легкість всіх компонентів і агрегатів в автомобілі. На вторинному ринку це звучить не дуже багатообіцяюче для покупця, але насправді перший CX-5 виявився досить надійним. Однак останнє стосується в основному версій з бензиновими двигунами – 2.0 і 2.5. Більшість власників проїжджають 200 000 і більше кілометрів без капітального ремонту, якщо не економлять на обслуговуванні.
Hyundai Santa Fe третього покоління – DM
Третє покоління корейського позашляховика з’явилося на ринку в кінці 2012 року і залишалося у виробництві до 2018 року. У 2015 році йому зробили фейсліфтинг.
В авто використовуються бензинові двигуни з найкращою репутацією – 2.0 Turbo, 2.4 MPI і 2.4 GDI (3.3, пропоновані в Америці, на європейському ринку рідкість). Дизелі об’ємом 2,0 і 2,2 частіше доставляють проблеми. Масла споживають багато, фільтри DPF теж недовго служать.
До особливої проблеми призводить заправка низькою якістю палива: вихід з ладу паливних насосів і клапанів системи рециркуляції вихлопних газів. Ремонт всього цього досить дорогий.
Читайте також: Названо авто з довговічним кузовом і надійним двигуном: їх можна купувати з великим пробігом