Названо вживані автомобілі, які можуть поржавіти за кілька сезонів
Автомобільні експерти порталу “За кермом” склали список вживаних автомобілів, які іржавіють за кілька сезонів, інформує Твоя МАШИНА.
Ще років п’ятнадцять тому покупка майже будь-якого автомобіля з пробігом означала обов’язкову боротьбу з іржею на кузові. Середній рівень антикорозійної стійкості тоді був нижче. Зараз проблем з гнилими машинами стало помітно менше. Однак, як водиться, є винятки.
Chevrolet Lanos
Lanos свого часу виготовляли на заводі в Запоріжжі. Він був найдешевшою іномаркою на ринку. За роки досвіду стало зрозуміло, чим досягалася така дешевизна: автомобіль зроблений з тоненького металу, який до того ж слабо пручається корозії. Більшість Ланосів зараз хизуються дірами в підлозі, крилах і порогах. Мало того, в цій машині згнивають навіть такі елементи, як стійки кузова, рамка вітрового скла, лонжерони статі, моторний щит. Схильні до корозії навіть деталі підвіски! Загалом, знайти доглянутий екземпляр – велика проблема. А найкраще придивитися до інших моделей з більш довговічним кузовом.
Daewoo Nexia
У 1990-х і початку нульових Nexia, що випускалася в Узбекистані (1995-2016 р.в.) була бестселером. На вторинному ринку Нексія багато, проте знайти екземпляр в гарному стані проблематично.
До техніки серйозних нарікань не багато, а ось кузов виявився слабенький. Іржавіє все: двері, крила, пороги, капот і навіть дах. І якщо ви зустрінете Нексію без іржі, то її, швидше за все, тільки-тільки “підлаштували” для перепродажу. Через рік-два вона знову стане «дірявою». При цьому немає сенсу гнатися за рестайлінговою (з 2008 р) версією – вони гниють не менше. Але свіжі зразки можуть попастися в непоганому стані – в силу юного віку вони ще не встигли піддатися корозії.
Ford Mondeo
Наскільки класними були ходові якості у перших трьох поколінь моделі, настільки ж поганою у них була антикорозійна стійкість – іржавіли моментально. Третій за рахунком Mondeo виявився помітно більш стійким до корозії, проте і його є за що покритикувати.
Головне місце дислокації іржі Mondeo третьої генерації – кромка даху над вітровим склом. Якщо попередній власник не обклеїв проблемне місце захисною плівкою – пиши пропало. Інший розсадник іржі – колісні арки. Підкрилки тут часто прилягають нещільно, тому між ними і металом затримується волога. Також власники скаржаться на швидку втрату товарного виду хромованого декору.
Ssang Yong Actyon
На початку своєї кар’єри Actyon був дуже популярним – продажі обчислювалися тисячами. Не дивно, що їх зараз багато на вторинному ринку. Але тільки перш ніж купувати цю модель, треба сім раз подумати. І справа не тільки в періодичній відсутності деяких запчастин, але і слабкою антикорозійної стійкості кузова. До шести років багато Actyon здатні засмутити вогнищами іржі на колісних арках, дверях і навіть стійках даху.
Mitsubishi Pajero
З усього актуального модельного ряду «трьох діамантів» в наш антирейтинг, як не дивно, потрапив знаменитий японський позашляховик Pajero, який вже в п’ятирічному віці здатний засмутити появою іржі. Його днище оброблено антикорозійного мастикою лише частково – там, де метал залишився непокритим, часто зустрічаються «рижики». Також «цвітуть» рамки стекол і дверні прорізи – через недостатню твердість кузов перекошує на бездоріжжі і деталі труться одна об одну, що і призводить до корозії.
Звичайно, перераховані моделі при вдалому збігу обставин можна зустріти на вторинному ринку без вогнищ корозії.
Читайте також: Як дізнатися при покупці вживаного авто, що машина “вбита”: головні ознаки