Названо 10 вірних ознак швидкої поломки двигуна автомобіля

Фахівці розповіли про ознаки швидкої поломки силового агрегату автомобіля.

Перш за все фахівці видання iReactor розповіли про те, що сильно зношений двигун може почати «троїти». Це може відбуватися через велику різницю в проміжках і механізмах двигуна. Як правило, це наслідок великої різниці ступеня стиснення в циліндрах. Подібні проблеми можуть також виникати через проблеми з проводкою.

Низька динаміка і втрата потужності можуть говорити про те, що пора відвідати автосервіс. Ці ефекти найчастіше пов’язані з природним зносом циліндрів і поршнів, а також з падінням компресії. Фахівці стверджують, що критичним станом двигуна можна назвати, то коли динаміка знижується на чверть від заявленої. Однак ж причина може критися в несправній котушці запалювання або відмові свічки запалювання.

Підвищене споживання масла завжди є неприємним і вкрай тривожним «дзвіночком» для автолюбителя. Це може бути свідченням того, що поршні в двигуні сильно зношені або ж справа криється в маслоз’ємних ковпачках і кільцях. Якщо рівень масла від максимальної позначки до мінімальної знижується за одну тисячу кілометрів пробігу, то ці витрати вважаються позамежними.

Читайте також: Експерти назвали 4 ознаки того, що ремінь ГРМ не допрацює до планової заміни

Ще однією ознакою є ускладнених запуск «холодного» або «гарячого» двигуна. Проблеми при запуску можуть бути пов’язані з низькою компресією в циліндрах. Через це відбувається неповне закриття клапанів і поломка клапанних пружин. Якщо з’явилися проблеми з запуском двигуна, то краще найближчим часом відвідати СТО.

Зношений двигун може споживати аномально багато палива. Цей процес є наслідком зносу циліндропоршневої групи і в кривошипно-шатунного механізму. Фахівці рекомендують перевірити роботу клапанів.

Сильна детонація може бути поплутана з «троїнням» двигуна, однак вона розгойдує автомобіль сильніше і не звернути на неї увагу просто важко.

Варто частіше прислухатися до двигуна, адже дивні стуки можуть допомогти запобігти серйозної поломки ДВС. Поршні завжди звучать приглушено, а поршневі «пальці» – вкрай дзвінко.

Через пробиту прокладку головки блоку циліндрів (ГБЦ) в моторне масло може потрапляти охолоджуюча рідина, а це вкрай серйозна проблема. Якщо не усунути проблему, то мотор може просто заклинити або на стінках циліндрів будуть утворюватися задираки.

Перегрів двигуна не обіцяє нічого хорошого, адже він може виникати через негерметичність камер згоряння. Може відбуватися підвисання клапанів, потрапляння продуктів горіння в масляну магістраль або охолоджувальну систему. Якщо не усунути цю проблему, то на голівці блоку циліндрів з’являться мікротріщини.

Погана компресія може дуже швидко погубити двигун автомобіля. Сильні розбіжності в показниках компресії – очевидна ознака прийдешньої «капіталки». Поява «троїння» і падіння динаміки є однією з причин падіння компресії. Без повноцінної діагностики в такій ситуації, на жаль, автовласникові не обійтися.

Читайте також: Названо 5 ненадійних АКП, які часто ламаються

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти