Водіння автомобіля взимку: 7 типових помилок, які допускають водії
Водіння взимку дуже сильно відрізняється від водіння в інші пори року, оскільки існує безліч нюансів, на які кожен водій зобов’язаний звертати свою увагу. Наприклад у Фінляндії водіям доводиться двічі здавати на права, у зимову та у літню пори року, і в цьому є сенс.
У нас в Україні таких правил немає, і все що потребується від наших водіїв – це уважність та обережність. Це їхній обов’язок як перед самим собою, так і перед іншими людьми. Експерти оголосили 7 найтиповіших помилок, які водії допускають при їзді в морозну зиму. Це допоможе застерегтися і їздити безпечніше кожному із них.
По-перше – маленька дистанція
Напевно, є самою найпоширенішою помилкою багатьох. Всі ми звикаємо до літнього стилю водіння, і забуваємо враховувати те, що у зимній період за рахунок снігу та ожеледиці потрібно дотримуватися більшої дистанції, так як збільшується гальмівний шлях, і різкий гальмо у разі чого, не допоможе, і скоріш усього, машину просто занесе, а що станеться далі – ми можемо лише здогадуватися. Тому експерти наполягають на тому, аби водії збільшували дистанцію приблизно на один корпус автомобіля.
Наступною помилкою стають динамічні обгони
Ця помилка є не менш частою безлічі водіїв. Як і в літній період, часто вони йдуть на обгін, і в результаті чого втрачають контроль над машиною коли повертаються в свою смугу на дуже великій швидкості, і, аналогічно, машину заносить, розвертає, і велика радість якщо на цьому все і закінчується, але випадки на жаль бувають різні. Тож, якщо ви все таки наважуєтеся на обгін – робіть це максимально плавно і неспішно.
Висока швидкість
Ми маємо пам’ятати, що взимку потрібно їздити набагато повільніше, ніж зазвичай. Ця помилка стає дуже частою причиною різноманітних ДТП, особливо взимку. А все через те, що водієві частіше всього складно, і не вдається швидко відреагувати на будь – які перешкоди, які раптом можуть виникнути на дорозі. Також дуже важко помітити ями та вибоїни, які заховалися під снігом. Тому, зважаючи на це, в зимовий період швидкість рекомендують знизити від звичної хоча б на 20 км/год.
Повна зимова екіпіровка за кермом
Більшість автомобілістів не вважають за потрібне трохи роздягнутися. Ми маємо на увазі: куртку, шапку, та шарф. Але вони не задумуються про те, що велика кількість одягу сковує їхні рухи, і це безпосередньо впливає на їхню безпеку. Тому, було б бажано зняти верхній одяг одразу після того як машина прогріється.
Зменшення тиску в шинах для кращого зчеплення з дорогою
Кожен із нас коли-небудь чув “Не варто взимку збільшувати тиск в шинах” але це – міф.
Багато водіїв знижують тиск в шинах задля того, аби отримати краще зчеплення з дорогою на снігу та льоду. Так, раніше цей лайфхак міг би значно вам допомогти. Ми маємо знати, що раніше в ходу були діагональні шини, а в даний час – ми маємо радіальні покришки, і для них – це зовсім не найкраща ідея. Навпаки, збільшується гальмівний шлях, за рахунок того що при дуже низькому тиску їх зчеплення погіршується. Слід додати, що збільшується знос, а також витрата палива. У нашому випадку, цей лайфхак має сенс тільки в умовах ну дуууже глибокого снігу. Проте, тиск не має падати більше ніж на третину значення, встановленого виробником, а максимальна допустима швидкість – 50 км/год. Варто регулярно перевіряти тиск в шинах. Це особливо актуально при зниженні температури.
Наступною, і останньою помилкою водіїв є впевненість у безвідмовності електронних помічників
Як нам відомо, сучасні автомобілі оснащені різними типами камер і датчиків. Але слід не забувати ретельно видаляти з них бруд та сніг перед початком поїздки, а якщо ви цього не зробили – не варто на них розраховувати. Тому що датчики паркування можуть показувати вам не вірну відстань, а камери заднього виду – “розмиту” картинку. Також слід пам’ятати, що адаптивний круїз контроль може не врахувати погані погодні умови при визначенні відстані, і з цим пов’язаний збільшений гальмівний шлях, який також буде не врахований. А ще не розпізнаною може залишитися розмітка на засніжених ділянках дороги.
Читайте також: Названо топ-10 крутих альтернатив електромобілям Tesla