Названо 14 плюсів механіки і стільки ж мінусів автомата
Автомобілі з автоматичною коробкою передач давно продаються краще, ніж з механічною. Але в багатьох дорожніх ситуаціях без механіки не обійтися.
Є водії, які нізащо не проміняють МКП на автоматичну коробку передач. І ось чому …
1. Ціна питання
Машина з механічною коробкою завжди дешевше при наявності альтернативи з автоматом. Правда, багато автомобілів, починаючи з C-класу, навіть не припускають механіку. А ось в бюджетному класі на версії з механікою можна заощадити при покупці.
2. Розгін
Автомобіль з МКП розганяється завжди швидше, ніж з автоматом. У дорогих високотехнологічних машин різниця майже непомітна, але в бюджетному класі – відчутна.
3. Витрата палива
Витрата палива в автомобілі з механічною коробкою передач, як правило, менше. Якщо мова не йде, правда, про високотехнологічні роботизовані коробки з подвійним зчепленням.
4. Вибір передачі
У випадку з МКП водій сам вибирає передачу, а автомат в залежності від налаштувань або режиму роботи може їх раз у раз міняти. А це тягне знову ж підвищена витрата палива, навантаження на двигун, що постійно змінюється і короткочасну втрату тяги, якої водій може не очікувати.
5. Обгін
При обгоні поведінка машини з механічною коробкою передач більш передбачувана, а автомат, навіть якщо перейти в ручний режим, все одно здатний взяти та й затіяти перемикання в невідповідний момент.
6. Якщо машина не заводиться
Якщо розрядився акумулятор або зламався стартер, автомобіль з механікою запустити просто – з штовхача. Для машини з автоматом, якщо відмовить стартер, доведеться викликати евакуатор. Якщо сів акумулятор, допоможуть дроти для прикурювання, з штовхача завести теж не вийде.
7. Ресурс
У механіки ресурс набагато більше – як правило, однієї коробки вистачає на весь життєвий цикл автомобіля. Автомат служить, в середньому, 200-250 тис. км пробігу, а якихось вистачає лише на 100 тис. км.
Читайте також: Скільки повітря пропускає фільтр від ТО до ТО?
8. Прогрівання на морозі
У морози механічна коробка практично не потребує прогріванні, автоматична вередлива – вимагає прогріву робочої рідини.
9. Заміна масла
Масло в МКП змінюють набагато рідше, ніж в АКП. Крім того, в автоматах її потрібно набагато більше.
10. Вибратися зі снігу та бруду
Вилазити зі снігового або грязьового полону на машині з механічною коробкою передач простіше, ніж з автоматом будь-якого типу. Можна і розкачування застосувати, і побуксовати. А автомат в таких умовах не дозволить швидко змінити передачу переднього ходу на задню, та й перегрітися може.
11. Міцність трансмісії
Тягти причіп або буксирувати інший автомобіль на машині з механікою куди безпечніше з точки зору збереження трансмісії. Досить поберегти зчеплення під час старту з місця і перемикань, а вже інше проста механіка витримає. Автомату доведеться важче.
12. Буксирування
Тягти машину з механікою на зчепленні можна хоч через всю країну, у випадку з автоматом діє правило 50 на 50: не швидше 50 км / год і не далі ніж на 50 км, деякі виробники дозволяють і того менше.
13. Ремонт
Якщо вже коробка зламалася, ремонт механічної обійдеться набагато дешевше, ніж автоматичної.
14. Задоволення від водіння
Задоволення від повного контролю над автомобілем можна відчути, тільки якщо він оснащений механічною коробкою передач.
Читайте також: Водіям розповіли, як не потрібно запускати двигун автомобіля