Назвали три способи «вбити» турбодвигун на морозі

Турбовані двигуни давно стали повноцінною альтернативою атмосферним, однак мало хто знає про те, наскільки легко «вбити» їх в мороз. Як правильно експлуатувати автомобіль з турбомотором в холодну пору року, розповіли експерти порталу «АвтоВзгляд», інформує Твоя МАШИНА.

Перше «слабке місце» наддувного двигуна – алюмінієвий блок циліндрів, який, на відміну чавунного, дуже чутливий до перепадів температур. Якщо не прогрівати мотор перед поїздкою, турбіна почне зношуватися, а потім з’явиться «масложор», який і «засудить» агрегат до дорогого капітального ремонту.

«Якщо завести такий двигун і відразу поїхати, механізм турбіни буде зношуватися. Адже після 2500 об / хв «равлик» швидко нагрівається, тобто йде температурне розширення матеріалів. При такому раптовому перепаді температур, вузол відчуває величезні навантаження. Додаємо до цього масляне голодування і отримуємо серйозну проблему. Дорогий вузол вийде з ладу раніше часу », – йдеться в статті.

В ідеалі, додали експерти, прогрівати турбомотор навіть після невеликої стоянки. Вистачить і п’яти хвилин, щоб масло надійшло до всіх вузлів, а турбіна згодом працювала стабільно і без проблем.

Нарешті, глушити турбований двигун теж варто «по-особливому», давши йому попрацювати перед цим хоча б дві-три хвилини. За цей час масло охолодить турбіну і, тим самим, продовжить її термін служби.

Читайте також: Заправляти бак до “повного” або доливати по 10 – 15 літрів? Відповідь здивує

Джерело avtonovostidnya.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти