Назвали 3 мінуса автоматичної коробки передач, які спливають при експлуатації взимку
Автоматичні коробки передач набувають серед автомобілістів велику популярність. Всього за кілька років попит на машини з АКПП підскочив в рази. Само собою, експлуатація МКПП і АКПП – не одне й те саме. Більш того, використання «автомата» пов’язане з куди більшою кількістю особливостей. Окремі неприємності з такою коробкою виникають строго в зимовий період.
1. Ніякого «штовхача»
Перша серйозна «проблема» автоматичної коробки передач полягає в тому, що автомобіль буде неможливо завести з штовхача на морозі, якщо через погоду у машини сів акумулятор або вийшов з ладу стартер. Пожвавити такий автомобіль можна буде тільки в ремонтній майстерні. Можна також спробувати «прикурити» машину з АКПП, проте в цьому випадку слід проявляти підвищену обережність, адже будь-яка неправильна дія може спалити всю електроніку машини.
2. Складність прогріву
Наступна важлива проблема – це загальна складність прогріву автоматичної коробки передач на сильному морозі. Уже при -15 градусах просто так прогріти АКПП не вийде. Все тому, що коробка фактично не гріється на холостому ходу. Машина повинна рухатися. При цьому їзда на холодній КПП прискорює її знос. Що в кінцевому підсумку призводить до необхідності дорогого ремонту
3. «Сніговий полон»
Останній за списком, але не за значенням недолік – це складність вирулювання автомобіля з АКПП зі снігового полону. Машину з механічною коробкою передач завжди можна пустити в розкачку, щоб подолати складну місцевість. З машиною у якій встановлено «автомат» такого зробити не можна через технічні причини. Справа в тому, що АКПП просто не здатне так швидко перемикати передачі.