Склали топ-3 нових кросоверів з надійними варіаторами
Раніше багато автолюбителів з обережністю ставилися до машин, оснащеним варіатором в якості коробки передач. Потрібно сказати, що тоді це було цілком обгрунтовано, адже CVT часто мали невисокий ресурс і схильність до перегріву. Однак, час не стоїть на місці, і сьогодні більшість виробників довели свої варіатори до розуму, істотно підвищивши надійність. Автомобільні експерти склали ТОП-3 нових кросоверів з найкращими варіаторами, у яких ресурс досягає 200 тис. кілометрів пробігу.
Subaru Forester
На цьому автомобілі застосований фірмовий варіатор, розроблений самою Subaru. Слід визнати, що перші покоління цієї CVT мали ряд недоліків і не найвищий ресурс. Тепер же інженери добре допрацювали дану трансмісію, попутно поліпшивши її роботу в зв’язці з системою повного приводу. Сьогоднішній «Форестер» спокійно проходять по 200 і навіть 250 тис. кілометрів при належному догляді і дотриманні рекомендацій заводу-виготовлювача.
Toyota RAV4
Нове покоління популярного кросовера пропонується з добре зарекомендуввшим себе варіатором з ефективною системою охолодження, що запобігає можливість перегріву КПП. Надійність такої конфігурації була підтверджена ще на четвертій генерації моделі, де CVT спокійно виходжують близько 200 тис. кілометрів без ремонту.
Nissan Qashqai
На відміну від більш великого і важкого X-Trail, у «Кашкая» є перевага в надійності варіаторної трансмісії. Справа в тому, що менша вага дає менше навантаження на варіатор, тому при однакових CVT у Qashqai пробіги до ремонту більше, і нерідко перевалюють за 180-200 тис. км при розміреному стилі їзди. Постійних «гонок» не люблять багато варіаторів, в тому числі і цей.
Слід зазначити, що переважна більшість варіаторів, навіть нових поколінь, які не дуже любить часту їзду в режимі «газ в підлогу». Особливості конструкції даної трансмісії заточені в першу чергу під плавність і еластичність, а для агресивної їзди краще підібрати інший тип КПП, або ж готуєтися до того, що підсумковий ресурс CVT може дещо засмутити.