«Дизельні» скандали в Європі та СШA стимулювали попит українців на дизельні авто
Зростання цін на паливо на автозаправках і обмеження швидкості руху в Україні, загальносвітова тенденція переходу на екологічні види транспорту, дізельгейти – фактори, що впливають на купівельний попит на авторинку. Журналісти видання AUTO-Consulting поцікавилися, наскільки українські автомобілісти виявилися схильні до такого впливу.
У 2017 році на частку автомобілів з дизельними моторами в загальному обсязі продажів припало 40% – на 2% більше, ніж роком раніше. Такий показник був у Європі в 2000-х.
Через “дизельні” скандали, пов’язані з маніпуляціями автоконцернів даними про шкідливі викиди, європейці стали відмовлятися від дизельних авто, і їх відправили в Україну за привабливими цінами.
Таким чином, в нашій країні кількість автівок з дизельними двигунами на ринку збільшилася, як і попит на них, навіть не дивлячись на те, що вартість дизпалива майже наздогнала ціну бензину.
При цьому бензинових автомобілів у 2017-м купили на 2% менше, їх ринкова частка склала 52%. Електрокари залишаються непопулярними в Україні через дорожнечу і відсутність розвинутої системи зарядних станцій.
Їх частка в загальній структурі продажів – всього 0,5%, проте в цьому році очікується зростання купівельного попиту на такі авто, оскільки їх дозволили завозити без сплати мита і акцизного збору.
Гібридні автомобілі набирають популярність: якщо в 2016 році їх частка становила 1%, то в 2017-му – вже 2,5%.
А ось автівки з ГБО, навпаки, втрачають клієнтів в Україні через подорожчання газу та його сумнівну якість. Відзначено зниження ринкової частки з 9% у 2016-му до 5% в минулому 2017 році.