Дешевше нікуди: електричний Renault 5 здивує своєю ціною
До 2030 року компанія Renault планує мати повний асортимент електромобілів, а їх річні продажі досягали одного мільйона одиниць.
Про ці масштабних наміри заявив генеральний директор Renault Лука де Мео. Основна мета бренду – знизити ціни на електромобілі, тому що, за словами Де Мео, «набагато простіше продати електромобіль вартістю 20 000 або 25 000 євро, ніж один за 40 000 євро».
Для досягнення своєї мети компанії потрібно зменшити витрати на акумулятори і планують вони це зробити за допомогою батарей NMC (нікель, марганець і кобальт), які мають три основні переваги перед батареями LFP (літій, залізо, фосфат).
Ці батареї мають більш високу щільність, їх легше обслуговувати з плином часу, а також легше утилізувати. На даний момент в акумуляторах Renault NMC використовуються два різних типи комірок. Перший має більш високу щільність енергії і буде розміщуватися на більш дорогих моделях. Другий буде дешевше і більше підходить для компактних і міських автомобілів. Прикладом може служити майбутній Mégane E-Tech, який вийде в наступному році. Він буде використовувати елементи Gen1, які забезпечать запас ходу до 450 км з акумулятором ємністю 60 кВт / год. А для майбутніх Renault 5 і Renault 4ever акумулятори забезпечать запас ходу до 400 км, а їх ціна складе 85 доларів за кВт год.
В даний час виробники намагаються досягти ціни 100 $ за кВт г., в той час як Renault запропонує 85 доларів через 2 роки. Використання цих акумуляторів в поєднанні зі створенням підрозділу ElectriCity оптимізує весь процес виробництва електромобілів і дозволить майбутньому Renault 5 коштувати на 33% менше ніж ZOE, це близько 20 000 євро.
У планах компанії поліпшити продуктивність і мати більш високу щільність енергії батарей, що значно скоротить час їх зарядки, оптимізує систему охолодження, поліпшити надійність і вже в 2030 році їх ціна буде на 60% нижче, ніж зараз.