Hyundai представила найпотужнішу версію Elantra
Найпотужніша версія Elantra була представлена компанією Hyundai. Цей автомобіль вони описали як не просто седан з великим і сильним мотором, а також як модель з принципово новою технічною складовою.
Elantra N має в своїй конструкції новий бампер, обладнаний великими повітрозабірниками та сплітером з червоною смугою, що проходить внизу всього обвісу авто. Крім цього, у автомобіля є накладки на пороги, антикрило на кришці багажника й бампер з дифузором. Як бонус, можна вважати комплект 19-дюймових колісних дисків, розроблений за унікальним дизайном виключно для Elantra N. Компанія зробила акцент на тому, що дана модель є першою з тих, яка оснащена шинами Michelin PS4S.
Експлуатаційні характеристики Elantra передбачають 2-літрову “турбочетвірку” потужністю 280 кінських сил, але за рахунок збільшення тиску можна досягти показника 290 кінських сил за допомогою режиму N Grin Shift (NGS). В таких умовах показник 5,3 секунди до “сотні” стає цілком реальним завданням. Максимальна швидкість ─ 250 км / год. Двигун може працювати як на автоматі, так і на механіці.
Відкривши кришку багажника Elantra N, ви побачите зварений каркас з червоних труб, призначення якого ─ збільшення жорсткості кузова. Седан додатково обладнали підвіскою з електрокерованими амортизаторами та складною втулкою поздовжнього важеля.
Екстер’єр автомобіля також зазнав змін: оббивку змінили із провокуючої червоної на спокійну блакитну. Покупець може замовити “ковші”, встановлені на 1 см нижче звичайних крісел. Все це доповнюється новітнім мультимедійним комплексом з іншою прошивкою, що дозволяє відображати температуру масла, охолоджувальної рідини, тиску наддуву і крутного моменту.
Серед інших нововведень: набір звуків роботи гоночних авто TCR, збільшений діаметр гальмівних дисків, електронний диференціал і привідна вісь, створена за технологіями ралійних машин.