Hyundai хоче стати лідером за швидкістю зарядки електромобілів
Головною проблемою для підзарядки автомобілів на електротязі є довгий процес зарядки. У міському середовищі такий вид транспорту більш зручний, ніж в далеких поїздках.
Компанія Hyundai має намір бути лідером у швидкості поповнення запасів акумуляторів і збирається надавати клієнтам можливість дуже швидкої зарядки.
До слова, гранична потужність заряду вже не є головним чинником, так як важливим моментом є визначення зручності експлуатації і швидкість зарядки до 80%.
У платформі E-GMP застосовується більш прогресивна система, яка дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% всього за 18 хвилин. Електромобілю Ioniq 5, який побудований, як раз таки, на базі цієї платформи, швидке поповнення заряду цілком під силу.