В Україні відновлюють міст, який не ремонтували 50 років
Вперше за 50 років на Тернопільщині взялися за ремонт моста через річку Серет, передає «Твоя МАШИНА» .
Головне завдання – зробити пролетное будова, яке б витримало потік транспорту, так як траса Н-18 нa Тернопільщині регулярно завантажена. Це основний туристичний маршрут в напрямку Карпат.
Міст планують зробити арочним. Уже побудовано три основних елементи моста, а саме гофрований арка і дві прогонові труби.
Пролітні труби призначені для того, щоб попускати великі потоки води. На вході і виході з труб на щебеневу підставі будуть побудовані матраци Рено (розміри: 3х2х0,23 м), щоб зміцнити заплави річки. Міст збільшиться до 9 метрів. Тротуари з обох сторін будуть по 1,5 метра в ширину.
У даний момент на мосту проходять наступні роботи:
• Бетонування портальних стінок і открилок;
• Пошарова відсипання піщаної суміші з ущільненням;
• Будівництво підпірної стінки з габіонів Террамеш (розміри: 4х2х1 м) для зміцнення насипу моста;
Як будують габіони:
Спочатку їх розташовують на поверхні без наповнювача та вирівнюють. Потім їх заповнюють різними фракціями каменю і щебеню. Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить термін експлуатації, міцність, надійність. Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це консорціум «Техексперт інжиніринг».