Авто з ЄС можуть подорожчати

У країнах Європейського Союзу спостерігається спад продажів нових авто. Крім того, європейці відмовляються від громадського транспорту через загрозу зараження COVID-19.

У Німеччині протягом липня продали на 25% менше нових автомобілів, ніж в цей же місяць 2020 року. Така ситуація склалася через проблеми в поставках комплектуючих для виготовлення автомобілів. Зокрема, мікропроцесори та акумулятори, які автоконцерни для здешевлення кінцевої вартості машини купують в країнах Азії.

Фахівці Інституту досліджень авторинку вважають, що це може привести до подорожчання автомобілів в Україні.

У Польщі також зафіксований спад продажів нових машин на 10%, якщо порівнювати з липнем 2020 року. Протягом липня поляки придбали майже 39000 нових легковиків. Звичайно, це вплинуло і на імпорт, і продажу транспортних засобів.

У липні цього року в Польщі з’явилося 204,5 тисячі оголошень з продажу автомобілів. Це на 15 600 менше, ніж у червні. Ринок вживаних авто в Польщі йде на спад, а середня ціна б/у авто зростає. Сьогодні вона становить 20 900 польських злотих (близько 5375 USD).

Минулого місяця в Україні було зафіксовано відразу два рекорди авторинку: більше імпортованих авто за місяць з лютого 2019 року та нових з січня 2014. Більше, ніж 90% автомобільного ринку України складають продажу старих авто.

Рівень автомобілізації в Україні більш ніж удвічі менше середньоєвропейського:
250 авто на 1000 чоловік проти 600 машин на тисячу населення в Європі;

В Україні не виробляють достатньої кількості автомобілів. У липні таких машин було всього трохи більше 1 тисячі. Все – методом SKD;

Через низький рівень економіки в українського народу низька купівельна спроможність. Експерти Інституту досліджень авторинку заявили, що 60% продажів в Україні – це б/у авто вартістю 2-10 тисяч доларів.

Автомобілів на внутрішньому ринку не вистачає, існує дефіцит. Попит задовольняють імпортом старих авто з-за кордону.

У липні імпорт легковиків з пробігом склав 40% від загальної кількості придбаних авто протягом місяця. В аналітиці вторинного авторинку експерти довели, що зі збільшенням імпорту зростає і кількість внутрішніх продажів. Український авторинок і ціни на ньому залежать від ввезення старих авто з-за кордону.

Також передбачається, що авто з пробігом в європейських країнах можуть подорожчати, так як їх виготовлять менше, а отже і небагато машин потрапить на вторинний ринок.

Щоб здешевити вартість авто в Україні, “в хід” можуть піти автомобілі з великими пробігами або прихованими дефектами технічного стану. Наприклад, постраждалі від недавніх повеней в Європі.

Так тимчасова зупинка автомобілебудівних заводів в світі і пандемія COVID-19 може привести до подорожчання автомобілів Україні і погіршення якості.

Джерело uamotors.com.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти