Представлений новий Lexus LX 2022: офіційні фото і всі подробиці позашляховика

Японський виробник представив новий Lexus LX четвертого покоління, який надійде в продаж з першого кварталу 2022 року. Ціни поки не оголосили, але вже відомо, що модель істотно подорожчає.

Новий LX зберіг фірмовий дизайн з веретеноподібною решіткою радіатора. Ліхтарі тепер з’єднані вставкою, яка підсвічується, а варіант F-Sport відрізняється чорною решіткою радіатора і 22-дюймовими дисками замість стандартних 18-дюймових.

В основі позашляховика лежить сучасна рамна платформа TNGA-F, яка дозволила знизити масу відразу на 200 кг. Колісна база (2850 мм) і кліренс (225 мм) залишилися без змін.

В обробці салону використані шкіра, дерево і алюміній, а по частині електроніки автомобіль отримав віртуальну панель приладів і відразу два сенсорних дисплея. Базова комплектація Lexus LX розширена і включає чотирьохзонний клімат-контроль, електроприводи сидінь, рульової колонки і двері багажника, камери кругового огляду, вентиляцію крісел першого і другого ряду, сканер відбитків пальців, пару моніторів для задніх пасажирів. Також передбачений комплекс Lexus Safety System + – адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків і втоми водія. Комплектація Ultra Luxury має більш розкішну внутрішню обробку і потужну аудіосистему Mark Levinson з 25 динаміками. Задній диван замінений двома окремими сидіннями з електроприводом.

Новинка отримала 3,5-літровий 415-сильний V6 твін-турбо і 10-ступінчасту АКПП. У деяких країнах буде доступна версія LX 500d з 3,3-літровим 309-сильний турбодизелем, а пізніше можуть додати 443-сильну гібридну установку від Toyota Tundra 2022. Позашляховик зберіг адаптивні амортизатори і гідропідвіску Active Height Control, а також може долати броди глибиною до 70 см і 45-градусні підйоми.

Крім того, цей велетень зберіг набір позашляхових систем:

Повний привід із заниженою передачею і блокуваннями диференціалів.
E-KDSS – відключаємі стабілізатори поперечної стійкості.
Multi-Terrain Select – вибір режимів для різних типів бездоріжжя.
Crawl Control – позашляховий круїз-контроль.
Downhill Assist Control – допомога на крутому спуску.


Джерело focus.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти