Каньє Вест їздить українським усюдиходом: фото
Фінал американського футболу збирає близько 100 млн. телеглядачів у США. На рекламу під час матчу компанії витрачають величезні кошти. Цього року McDonald`s запросив для реклами репера Каньє Веста. У рекламному ролику він приїхав на McDrive українським всюдиходом «Шерп», повідомляє «Твоя МАШИНА».
За сюжетом Каньє Вест виходить із позашляховика «Шерп», щоб зробити замовлення. Як і багато відвідувачів, він довго вирішується, що вибрати. Всі ці люди, у тому числі і Каньє Вест, кажуть одну й ту саму фразу: «Мені е-е-е…».
До слова, репер відомий своєю любов’ю до автомобілів. Нещодавно він розпродував свою колекцію позашляховиків і пікапів, які Каньє та його гості використали на величезному ранчо у Вайомінгу. Також він має колекцію українських «Шерпів» вартістю 125 тис. доларів кожен. Ці 10 екземплярів репер купив кілька років тому.
Всюдихід-амфібія може їздити дорогами загального користування та відноситься до категорії квадроциклів (ATV). Він оснащений великими позашляховими шинами з розвиненими ґрунтозачепами, повним приводом 4×4 та герметичним кузовом, що дозволяє пересуватися по воді. Двигун машиною дизельний мотор на 55 л.с. На суші автомобіль розвиває до 40 км/год, а по воді – 6 км/год.
При цьому не тільки Каньє Вест купував їжу в McDonald’s на “Шерпі”. Минулого року цю операцію проробили ентузіасти популярного автомобільного YouTube-каналу Rich Rebuilds.