Безпека дорожнього руху: що зміниться і чого чекати
Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина — 8 м. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
«У Європі більшість переходів — наземні, при цьому наїзди на пішоходів та аварії за їх участю трапляються дуже рідко, тому що більшість пішохідних переходів облаштовані спеціальними острівцями безпеки. У новому проекті ДБН (державні будівельні норми – Ред.) щодо вулиць і доріг передбачається обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з чотирма та більше смугами руху. При можливості острівці безпеки мають облаштовуватися і на регульованих переходах», — повідомив він.
У міністерстві вважають, що це посилить безпеку пішоходів та велосипедистів під час перетину проїзної частини та мінімізує кількість можливих дорожньо-транспортних аварій.
Оновлені державні будівельні норми також передбачають встановлення тільки регульованих пішохідних переходів у разі неможливості облаштування острівця безпеки на нерегульованому переході.
Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина — 8 м. Острівці безпеки можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.
Проект ДБН В.2.3-5:20ХХ «Вулиці і дороги населених пунктів» розроблений на заміну аналогічного ДБН 2001 року і буде затверджений найближчим часом, переконують в міністерстві.