В РФ масово закриваються автосалони
В Росії різко скорочується кількість дилерських центрів. Це пов’язано з тим, що за три місяці було закрито більше дилерських контрактів (160), ніж укладено (59). При цьому майже всі нові контракти укладені з китайськими автовиробниками.
Найсерйозніші дилерські втрати у європейських та американських брендів. Наприклад, по два дилери в РФ закрили Opel і Volvo, три – Mini, п’ять – Cadillac. По шість і сім офіційних дилерів відповідно втратили французькі марки Renault та Peugeot, а Jaguar та Land Rover – 11. Дилерська мережа UzAuto, де реалізовувалися масові моделі Chevrolet, втратила одразу 35 автосалонів.
Найменше дилерів втратили японські бренди (8), а корейські та вітчизняні автовиробники не зазнали втрат.