У РФ підготували нову стратегію розвитку автопрому: виготовлятимуть авто з того, що є
Однією з головних цілей нового плану російської влади стане забезпечення технологічного суверенітету та локалізації автомобілів не менш як на 80%.
Наприклад, стратегія передбачає організацію в країні випуску дизельних двигунів, автоматичних коробок передач, антиблокувальних систем гальм (АБС) і подушок безпеки.
При цьому прогнози щодо ринку тамтешній Мінпромторг дає дуже обережні. Так, у відомстві вважають, що цього року в Росії буде продано лише 600 легкових автомобілів. З них приблизно 40% припаде на завезені в країну машини. Однак поступово частка імпорту знижуватиметься, а виробництво — зростатиме. В результаті на докризові показники ринок зможе вийти орієнтовно до 2026-2027 років.
За даними Асоціації європейського бізнесу, у липні 2022 року в РФ було продано 32 412 нових легкових та легких комерційних автомобілів. Ця цифра на 74,9% менша за показники за аналогічний період минулого року. Що стосується перших семи місяців 2022 року, то тут продажі впали на 60,5%, до 368 850 автомобілів.