В Україні з’явилась ще одна марка преміального пального
Компанія «Поділлянафтозбут», що працює на ринку під брендом Chipo, запустила власну марку дизельного пального з покращеними показниками якості – Extro.
Про це повідомили у пресслужбі мережі.
«Його (ДП — ред.) особливість у додаванні багатофункційного пакету присадок Pachem-D100B, що забезпечує дизелю миючі й захисні властивості, а також гарантує чистоту системи двигуна й економію пального», — йдеться у повідомлені.
Окрім цього, таке дизпальне також має вищі екологічні характеристики, ніж дизпальне стандартних марок.
«Extro – це дизель нового покоління, параметри якого відповідають, а за окремими характеристиками перевищують стандарти для цього виду пального. Воно володіє покращеними миючими, антикорозійними, антипінними, мастильними, антиокислювальними, деемульсаційними й антиосадовими властивостями», — додали у компанії.
Наразі ДП Extro реалізується на 14 АЗС мережі за ціною 54,50 грн/л.