Audi оновила логотип: як він тепер виглядає
Німецька компанія оновила емблему з чотирьох кілець, відмовившись від хрому та 3D-ефекту на користь «двовимірності» та консерватизму.
Спростивши накреслення колишнього лого, дизайнери Audi зробили його плоским і пофарбували у дві колірні схеми. Перша має на увазі лише чорний та білий, а друга – чорний та темно-сірий кольори.
Плоска емблема стала частиною нового фірмового стилю марки, в рамках впровадження якого вона почне розміщувати написи під назвою моделі та її модифікації на центральних стійках кузовів своїх машин. Самі написи будуть виконані спеціальним шрифтом Audi Type.
Першими нове лого отримали електричні кросовери Audi Q8 e-tron, Audi Q8 Sportback e-tron та Audi SQ8 e-tron, прем’єра яких відбулася цієї осені. Згодом плоскі емблеми з’являться на інших моделях марки Audi.
Нагадаємо, наприкінці жовтня Audi представила лімітований 407-сильний хетчбек Audi RS 3 Performance Edition.