У мережі показали рідкісний позашляховик ЛуАЗ: український Suzuki Jimny

У мережі показали перший український позашляховик ЛуАЗ-1301. Він був побудований на агрегатах “Таврії”, його планували оснащувати двигунами потужністю від 51 до 70 к. с. За весь час було виготовлено менше ніж півсотні позашляховиків.

Український позашляховик мав стати наступником знаменитої “Волині”, але він так і не пішов в серію.

Виготовлення позашляховика розпочалося на Луцькому автомобільному заводі у 1984 році. У 90-ті роки розпочалися фінансові проблеми, тому розробка моделі затягнулася і фінальний її варіант був готовий лише до 2002 року. В планах виробника було виготовлення 1000 автомобілів на рік, але в результаті до закриття проєкту вдалося зібрати лише 43 ЛуАЗ-1301. Більшість екземплярів зберігаються у заводській та приватних колекціях.

Довжина позашляховика 3,6 м, тому він мав всі задатки, щоб стати бюджетною альтернативою Suzuki Jimny, який має такі ж розміри.

Кузов автомобіля виготовили із пластику, а багато агрегатів і деталей салону взяли у “Таврії”. У цьому немає нічого дивного, адже і “Волинь” використала комплектуючі від “Запорожця”.

ЛуАЗ-1301 використовував двигуни ЗАЗ об’ємом 1,1 л (51 к. с.) та 1,2 л (53 к. с.), а його максимальна швидкість становила 137 км/год. У перспективі також планували використовувати 1,3-літровий двигун від Daewoo Sens потужністю 58-70 к. с.

Механічну 5-ступінчасту КПП та деталі повнопривідної трансмісії запозичили у ВАЗ. Позашляховик ЛуАЗ-1301 отримав незалежну підвіску всіх коліс та передні дискові гальма. Також були створені експериментальний прототип з пневмпідвіскою і навіть шестиколісний пікап вантажопідйомністю 800 кг.

Джерело hyser.com.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти