Нові правила оформлення електронного техпаспорту в Україні: що треба знати водіям
З початку 2023 року в Україні дещо змінилася процедура оформлення техпаспорту в електронному вигляді, а саме – його передача іншій особі. Час процедури не змінився, як і раніше на все піде декілька хвилин.
Вся процедура прописана в постанові Уряду №1145, пише Bigmir.net.
З 1 січня 2023 року почали діяти нововведення прописані в постанові.
Оформлення належного користувача
Належного користувача можна оформити на фізичну, або юридичну особу. При цьому власником автомобіля залишатиметься одна людина, а отримуватиме штрафи та особа, яка вказана як належний користувач.
Назначити належного користувача можна трьома способами за наявності попередньо сформованої заяви (в онлайн форматі).
Заяву можна подати через:
– територіальні сервісні центри МВС;
– онлайн-застосунок на сайті головного сервісного центру МВС;
– портал чи застосунок “Дія”.
Перелік необхідних документів
Простіше за все це зробити через програму “Дія”. Для цього треба лише заповнити необхідні поля та підтвердити бажання оформити належного користувача за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи Дія ID.
В разі оформлення через сервісний центр МВС, потрібні наступні документи:
– заява;
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– посвідчення водія належного користувача;
– техпаспорт на авто.