Двигун на 8 л. та пневмопідвіска: яким був перший український електромобіль
Чи дійсно майже 100 років тому в Україні з’явились електромобілі вітчизняного виробництва? В цьому питанні розбиралися в “Історичному Автоклубі”.
В автоклубі розповіли, що ще в середині 30-х років ХХ століття українські інженери з Головдоравтотрансу (аналог Укравтодору) займалися розробкою електромобіля. Творцем першого українського електрокара став інженер О. Таубін. В той час велися розробки кількох потенційних моделей на електротязі, але збудовано було лише 1 екземпляр у далекому 1935 році.
Електромобіль компактних розмірів був розрахований на трьох-чотирьох осіб. Для свого часу автомобіль був досить передовим, адже мав трубчасту раму з авіаційного алюмінію. Звичайно ж, однією з головних особливостей електрокара стала повністю незалежна підвіска, яка до того ж була ще й пневматичною (!).
Модель мала передній привід, а кожне переднє колесо рухалося електродвигуном на 3 кВт, що забезпечувало автомобілю загальну потужність 8 к.с., а також з конструктивної точки зору можна було не робити диференціал. Як живлення для авто виступали 7 кислотних акумуляторів на (112 Ач),
На жаль, про подальшу долю цих електромобілів нічого невідомо.