Представлений електрорестомод на базі Range Rover Classic

Рамний позашляховик Range Rover першого покоління у тридверному кузові переробили в електрокар – це зробило британське ательє Inverted.

Автомобіль переробили за канонами рестомодів. Цим терміном називають глибокий тюнінг класичних машин, у якому поєднуються оригінальний зовнішній вигляд та сучасна «технічна начинка».

Стандартні ДВЗ та КПП прибрані, замість них встановлений електродвигун від Tesla потужністю 450 к.с. та 600 Нм. Розгін з місця до 60 миль/год (96 км/год) автомобіль розганяється за 5 секунд. Його живить літій-іонна АКБ ємністю 80 кВт * год. Підтримується заряджання до 100 кВт. І тут запас енергії з 20 до 80% можна заповнити за 35 хвилин. На повному заряді батареї позашляховик може проїхати до 320 км. Застосовано нову коробку передач, масляний насос та диференціал підвищеного тертя.

Range Rover залишили повний привід — мости залишилися «рідними», щоправда, їх повністю відновили та модернізували під великий момент. Застосовано також посилені гальмівні механізми Alcon, амортизатори підвіски з регульованою жорсткістю та інше.

Зовні електричний Range Rover від вихідного можна відрізнити лише за сучасною оптикою на світлодіодах.

Inverted планує збирати електрокари і на базі п’ятидверних класичних Range Rover. Ціна – від 280 000 доларів. На рік планують робити лише шість таких авто.

Range Rover першої генерації виробляли з 1969 до 1996 року.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти