Концерн Jaguar Land Rover оновив свою емблему
Зараз бренди Defender, Discovery та Range Rover належать компанії JLR, хоча вони все ще носять значки Land Rover.
Дні Jaguar Land Rover офіційно минули, принаймні що стосується назви. Починаючи з 1 червня, британський виробник розкішних автомобілів офіційно відомий як JLR. Ймовірно, ви вже здогадуєтесь, що означають ці три літери, але це більше, ніж просто скорочення незвичайної назви. Це новий корпоративний стиль, в рамках якого культові моделі Land Rover переходять під брендом JLR.
Ми вперше почули про цей перехід наприкінці квітня, коли компанія представила стратегію JLR Reimagine, вартість якої становить 18,6 мільярда доларів. За ці гроші JLR планує зробити значно більше, ніж просто створити новий логотип. Виробничі потужності будуть модернізовані та оновлені для електричного майбутнього, і компанія планує активно рухатися в цьому напрямку. Вже відомо про платформу JLR наступного покоління ELR для електричних позашляховиків, яка стане основою для електричного Range Rover у 2025 році. У Jaguar також планується запуск нової платформи JEA для трьох нових електромобілів цього року, включаючи чотиридверний GT, який, за словами компанії, матиме найбільшу потужність серед усіх автомобілів Jaguar в історії.
Наразі основна увага приділяється брендуванню. Моделі Defender, Discovery і Range Rover позначені як бренди, проте це не означає, що JLR відмовляється від 75-річної історії Land Rover. Позашляховики все ще матимуть знаки Land Rover.
“Формування Будинку брендів є ключовим етапом нашої стратегії Reimagine, це природний розвиток для зміцнення та підвищення унікальності наших британських автомобільних брендів”, – заявив професор Джеррі Макговерн, головний креативний директор JLR.