Як депутати пропіарились на єврономерах

Читаю про альтернативні законопроекти про зменшення податків, які пропонуються замість 8487 (вже проголосованого в першому читанні). Пише у своєму блозі на uainfo.org генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.

Вибачайте за прямоту, але це або просто піар окремих депутатів та фракції або намагання зірвати процес зменшення податків на імпорт авто. Я не в захваті від законопроекту 8487. Але!

1) Всі хто знає процедуру реальну роботи парламенту розуміє, що будь-які нові законопроекти (крім 8487) непрохідні і являються просто піаром. Я можу підготувати і подати через друзів-нардепів взагалі проект про повне скасування всіх податків на автоімпорт. Його 100% не приймуть, зате в ЗМІ я пропіарюсь, як автор нульового акцизу, ПДВ і мита на імпорт авто. Чому не приймуть будь-які проекти крім 8487!?

а) Його автори – більшість митного Комітету ВР і рішення Комітету буде на підтримку 8487;

б) Його автори представляють всі фракції ВР (крім Самопомічі) і за 8487 голосували майже всі фракції (навіть Самопомічі дала 6 голосів);

в) В першому читанні підтримали саме 8487, а не 8487 та 8487-1, щоб потім зміксувати.

г) саме 8487 погоджений з горем пополам з Мінфіном та КМУ, а будь-який інший варіант прогнозовано буде ветований і є спробою взагалі не знижувати акциз ніяк.

Потрібно бути реалістами. Як лобіст автоімпортерів, я можу взагалі запропонувати скасувати всі податки на імпорт авто? Але? Як кажуть поляки: “Цо занадто – то не здраво!” А я – здоровий, слава Богу!

2) Щодо пропозицій розмитнення на внутрішніх митницях? Всі напевно розуміють, що перед тим, як розмитнити бляху її потрібно вивезти на місце реєстрації за кордон, зняти з обліку, здати номерні знаки і отримати транзити, переоформити право власності зі сплатою відповідних податків, а потім ввезти в Україну в режимі” імпорт”.

Як можливо потрапити на внутрішню митницю без оформлення на кордоні? І чому не дозволити людям прямо на кордоні оформити митну очистку? Навіщо робити подвійну роботу і їхати повторно ще раз на внутрішню митницю? Де логіка?


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти