Депутат розповів, скільки грошей крадуть на ремонті доріг

Якщо підрахувати, то на ямковому ремонті доріг українські чиновники відмивають 10-11 мільярдів гривень щорічно. Про це заявив народний депутат України Олександр Шевченко, повідомляє firtka.if.ua.

«У мене був цікавий досвід. Якось в Укравтодорі доповідав один із обласних керівників. Сказав, що минулого року вони залатали 8 мільйонів метрів квадратних ям. А наступного планують залатати уже 16. Я запитую: а ті 8 мільйонів минулорічних входять у цю цифру? Так, – відповідає той, –  бо ж ямковий ремонт був тільки на півроку. А потім з тих восьми буде 24, 32… А їздити нема по чому. То який сенс того ямкового ремонту? Люди вимагають? Це неправда. Бо люди хочуть ремонту, нехай поступового, але капітального, а не латання ям», – сказав Олександр Шевченко.

За словами нардепа, тільки на Івано-Франківщині для того, щоб утримувати облавтодор треба 200-300 мільйонів гривень у рік. Натомість він практично не виконує своєї основної функції –  контролю.

«Усі ми – платники податків. І хочемо, аби дороги ремонтували якісно. Єдине, що вимагається від чиновників – вчасно платити та обирати ті фірми, які працюють на совість. І слідкувати за тим,  аби все було на конкурентних засадах: хто дав кращу вартість, гарантії – той і робить. А що у нас? Нині Україна – це не країна чесної підприємницької діяльності, а країна, де чиновник вирішує все. Минулої зими ПБС обслуговувала 400 кілометрів доріг, які напередодні відремонтувала. До сих пір фірмі не заплатили близько 50 мільйонів. А за будівництво доріг держава заборгувала ПБС 300 мільйонів», – сказав Олександр Шевченко.

Нардеп також розвінчав міф чинної влади про «рекордні 45 мільярдів» гривень, які нібито виділені на ремонт доріг в Україні у 2018 році.

«У ці 45 мільярдів входить митний експеримент, який повністю не спрацював, тому що податкова підняла індикативи. Відповідно, 10 мільярдів не буде зібрано. Ще 10 місцеві князьки «закатають» у ямковий ремонт. Попередні зобов’язання кредитів МФО, запозичень різними фінансовими інституціями, – ще мінус 10 мільярдів. Обслуговування доріг – 5-7 мільярдів. А що тоді залишається власне на будівництво? Виходить, що цифра звучить велика. А нічого нема», – зазначив нардеп.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти