Електрокар горить лише один раз: чому ці машини майже неможливо загасити
Загоряння електромобілів стали предметом запеклих дискусій, особливо серед прихильників автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. І хоча подібні інциденти трапляються вкрай рідко (набагато рідше, ніж спалахують машини з ДВЗ), деякі особливості електромобілів викликають побоювання, включно з труднощами під час гасіння пожеж.
Подібне явище викликане тепловим розгоном, який надзвичайно ускладнює гасіння, оскільки елементи їхніх потужних акумуляторів підтримують горіння на вкрай високій температурі та не дають змоги вогню згаснути. Пожежні команди стикаються з унікальними викликами під час гасіння пожеж в електромобілях. Зазвичай для гасіння таких пожеж потрібно використовувати велику кількість сил і засобів, водночас саме горіння батарей може тривати, незважаючи на зусилля пожежників.
Цікаво, що деякі пожежні служби дотримуються стратегії “нехай горить” щодо електромобілів, допускаючи споживання горючих матеріалів і контролюючи ситуацію, щоб уникнути подальшого поширення вогню.