Як вирішити проблему єврономерів в Україні

На сьогоднішні зберігається досить висока ціна акцизу на вживані автомобілі.

Про це зазначив голова ГО «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич, – передає «Київ».

«Акциз встановлюється на товари, які має контролювати або регламентно виставляти ціни саме держава. Акциз – це заборона безконтрольного продажу і обігу товарів. Але вживаний автомобіль не є товаром, на який можна ставити акциз», – зазначив Ярошевич.

Він нагадав, що перед парламентськими канікулами Рада проголосувала в першому читанні за законопроект щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів.

«Ми внесли більше сотні поправок, частину з яких, можливо, відкинуть, частину – візьмуть на доопрацювання», – повідомив він.

За словами представника громадської організації, вони вимагають виконання наступних умов:

  1. Створення закону, а не перехідного положення, аби недороге розмитнення було доступним не лише для тих, хто вже ввіз автівку в Україну, а й для тих, хто захоче зробити це в майбутньому.
  2. Зняття обмеження євростандарту. За його словами, був зроблений запит до Європарламенту, де зазначили, що євростандарт поширюється на виробництво транспортних засобів, і не стосується вживаних автомобілів та їх переєрестрації.

«Ми це довели, і зараз цю норму зняли», – сказав Ярошевич.

  1. Власне, доступності розмитнення.

Нагадаємо, 13 липня Верховна Рада прийняла за основу проект закону (№ 8487) про внесення змін до податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів. Законопроект передбачає зменшення розміру акцизного податку з автівок, відміну заборони на митне оформлення автомобілів, які не відповідають стандарту Євро-5.Також документ передбачає посилення контролю за переміщенням та використання автомобілів, які зареєстровані в інших державах.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти