Не пройдуть і 150 тисяч: названо 10 автомобілів, які занадто часто ламаються
При виборі автомобіля важливо враховувати його надійність і довговічність, щоб уникнути неприємних сюрпризів у майбутньому. Власники можуть зіткнутися з несподіваними проблемами і дорогими ремонтами, особливо після подолання рубежу в 150 000 кілометрів. Для допомоги в ухваленні усвідомленого рішення про покупку, експерти GoBankingRates підготували список автомобілів, на які варто звернути увагу через їхню схильність до поломок.
Nissan Altima: Цей седан середнього розміру, хоч і відомий своїм комфортом і передовими функціями безпеки, має проблеми з безступінчастою трансмісією, особливо після 150 000 кілометрів.
BMW 3 Серії: Хоча BMW 3 серії привертає увагу своєю спортивною динамікою та якісним інтер’єром, він може потребувати дорогого обслуговування двигуна та електроніки після досягнення позначки у 150 000 кілометрів.
Land Rover Discovery: Незважаючи на свою красу, Land Rover Discovery має проблеми з пневматичною підвіскою, електрообладнанням і трансмісією, що може призвести до серйозних витрат на ремонт.
Fiat 500: Цей компактний міський автомобіль, хоч і має стиль і маневреність, часто стикається з проблемами двигуна, такими як витоки масла, що збільшує вартість його обслуговування.
Jeep Wrangler: Культовий позашляховик, хоча і забезпечує надійність на бездоріжжі, схильний до корозії і проблем з рульовим керуванням, що може потребувати серйозного ремонту.
Ford Fiesta: Економічний і маневрений, Ford Fiesta іноді стикається з проблемами трансмісії та електрики, що робить його ненадійним вибором після подолання позначки в 150 000 кілометрів.
Chrysler 200: Цей седан середнього розміру, хоча і привертає увагу своїм дизайном і комфортом, вимагає частих ремонтів двигуна, трансмісії та електроніки, особливо при невеликому пробігу.
Volkswagen Tiguan: Відомий своїм стильним дизайном і зручністю, Volkswagen Tiguan часто стикається з проблемами трансмісії після подолання рубежу в 150 000 кілометрів.
Mini Cooper: Цей компактний автомобіль, популярний через свою індивідуальність, може мати проблеми з витоками оливи, турбонаддувом, підвіскою та електрикою, що може стати дорогим.
Tesla Model S: Незважаючи на передові технології та вражаюче прискорення, Tesla Model S потребує значних інвестицій у заміну акумулятора після подолання рубежу в 150 000 кілометрів.