Знайдено оптимальну альтернативу старим «євробляхам» і битим «американцям»
Мова йде про постачання вживаних автомобілів бізнес-класу. Це моделі Hyundai Grandeur, Sonata LF, NF (YF) і H1, KIA K5 (Optima), K7, Carens (7-місцевий) і Picanto, Renault-Samsung SM5, розроблені для внутрішнього ринку Південної Кореї, які продаються тільки на цьому ринку. Головна особливість цих машин в тому, що вони експлуатуються виключно на зрідженому газі (LPG).
Машини, як правило, продають на аукціонах. Такі автомобілі експлуатувалися в якості службових в різних компаніях, були застраховані і обслуговувалися тільки на дилерських СТО. Згідно зі світовою практикою, після досягнення певного пробігу (50-150 тис. км) лізингові авто продаються через аукціони.
Особливістю південнокорейського секонд-хенду є те, що двигуни цих авто розраховані тільки для роботи на зрідженому газі. Тобто спочатку газові мотори хоча і мають дуже багато спільного з бензиновими аналогами, але всі деталі зроблені з більш жаростійких сплавів. Крім того, конструктори врахували й інше октанове число цього виду палива. Тому система запалювання і газорозподільний механізм мають свої налаштування і конструктивні особливості. Завдяки цьому ресурс даних моторів при роботі на газу сягає мільйона кілометрів.
В умовах розвиненої мережі пропан-бутанових газових заправок в Україні це дозволяє подорожувати без обмежень усією країною. А якщо врахувати, що це дуже комфортні автомобілі, то вони є оптимальним транспортним засобом як для бізнесменів, так і для сімейних людей, які їздять на короткі і далекі відстані.
Джерело: Автоцентр