Український авторинок потихеньку оговтується після затяжної кризи
В останній літній місяць на українському ринку нових легкових автомобілів було відзначено зростання споживчої активності. Серпневі реєстрації нових авто збільшилися в порівнянні з минулим роком на 11%, повідомляє асоціація «Укравтопром». Також попит на нові легкові автомобілі перевершив і липневий показник на 10 відсотків. Свої перші номери в минулому місяці отримали 7,3 тис. легкових автомобілів.
Лідером національного ринку в серпні залишається французька марка Renault, яка збільшила свою реалізацію в Україні на 39% відносно свого серпневого результату 2017 року. За місяць 986 нових автомобілів цієї французької марки поповнили український автопарк.
Toyota стала другою за популярністю маркою з результатом 983 авто. У порівнянні з показником річної давності реєстрації автомобілів марки Toyota виросли на 13 відсотків.
На третьому місці Nissan, в активі якого 498 нових машин (+32%).
З 10-відсотковим зростанням четвертий рядок рейтингу посіла KIA, власниками автомобілів цієї марки в серпні стали 477 українців.
Замикає п’ятірку лідерів Hyundai, на автомобілях цієї корейської марки свій вибір зупинили 452 покупці, або на 45% більше ніж роком раніше.
Також в ТОП-10 серпневого ринку нових легкових автомобілів увійшли: Skoda – 404 шт. (+1%); Mazda – 315 шт. (+30%); Volkswagen – 313 шт. (-40%); Ford – 294 шт. (+20%); Suzuki – 277 шт. (+54%).
Найпопулярнішим автомобілем серпня став KIA Sportage, за нього своїми грошима проголосували 338 автомобілістів.