В ЄС різко впали продажі нових автомобілів
У вересні 2018 року реєстрації нових легкових автомобілів в Європейському Союзі скоротилися на 23,5%, до 1,091 млн шт. Однак така ситуація була цілком передбачувана, оскільки введення нового тесту WLTP (тест на відповідність заявленим виробником нормам шкідливих викидів і витрати палива) на початку минулого місяця викликало не характерний до сезонності сплеск реєстрацій у серпні (+ 31,2%). Отже, більшість національних ринків Євросоюзу в вересні зіткнулися з падінням попиту, який досягав двозначних відсоткових показників.
Про це повідомили в Укравтопромі.
Так, у Німеччині реєстрації нових легкових автомобілів знизилися на 30,5%, в Італії на 25,4%, у Великобританії на 20,5%, в Іспанії на 17% і у Франції майже на 13% відносно вересня минулого року.
За підсумками місяця найбільшим авторинком в ЄС стала Великобританія, де було реалізовано 338,8 тис. нових легкових авто.
Другий рядок рейтингу зайняла Німеччина, жителі якої у вересні придбали 200,1 тис машин.
Замикає лідерську трійку Франція з результатом 148,7 тис зареєстрованих авто.
Що стосується європейських виробників, то перший рядок зайняла PSA Group, яка реалізувала на ринках ЄС 198988 авто, при цьому відставши від свого торішнього результату майже на 8 відсотків.
На другому місці VW Group з результатом 171963 проданих автомобілів, що на 48% менше ніж у вересні 2017 року.
І третій результат за кількістю проданих автомобілів у BMW Group – 99371 шт. (-8,6%).
Всього за перші дев’ять місяців 2018 року реєстрації нових легкових автомобілів в ЄС зросли на 2,5%, досягнувши 11,658 млн. одиниць, що відповідає очікуванням зростання в цьому році.
Дивлячись на п’ять найбільших ринків, попит виріс в Іспанії (+ 11,7%), Франції (+ 6,5%) і Німеччини (+ 2,4%), в той час як продажі автомобілів скоротилися в Італії (-2,8 %) і у Великобританії (- 7,5%).