Такіх більше не буде: Audi тестує унікальний хетчбек
На трасі Нюрбургринг з’явився прототип Audi RS3 GT – гарячий хетчбек, який може стати фінальним акордом легендарного п’ятициліндрового двигуна. У світі, де більшість брендів рухається до електрифікації, німці вирішили зробити ще один сміливий крок у бік класики, повідомляє Carscoops.
Автомобіль виглядав знайомо, та уважний погляд помітив відмінності. Передній бампер прикрасили гострі канарди, знизу – новий сплітер, а ззаду височіє карбонове крило. «Ці деталі не для краси, вони змінюють поведінку машини на високій швидкості», – пояснив інженер з тюнінгу Сергій Коваленко, який працював із клієнтськими проєктами RS-моделей.
Прототип стояв на 19-дюймових багатоспицевих дисках, знайомих ще з рестайлінгової версії, але гальмівні супорти пофарбовані у синій колір – раніше такої опції серія не мала. Це натяк на особливий статус моделі.
Найбільше інтригує мотор. Звичайний RS3 видає 400 к.с., версія Performance – 401 к.с. У GT, за чутками, планують підняти планку вище 420 к.с., аби перевершити прямого конкурента Mercedes-AMG A45. «Audi намагається показати, що п’ятициліндровий агрегат ще не сказав останнього слова», – каже німецький автожурналіст Томас Бекер.
Очікується, що зміни торкнуться й шасі. Інженери Audi Sport переробили адаптивну підвіску та електронні системи, щоб авто відчувало себе впевнено і на треку, і на міських дорогах.
За неофіційними даними, RS3 GT представлять у 2026 році. Випуск обмежать невеликою серією, а ціна стане рекордною для сімейства A3. І справа не лише у швидкості – це буде символ прощання з мотором, який десятиліттями створював унікальний характер Audi.
Ця версія матиме всі шанси увійти в історію не як просто швидкий хетчбек, а як останній герой епохи двигунів внутрішнього згоряння в компактному класі.
Обговорити цю тему в Facebook