8 із 10 водіїв плутають алкогольні напої з водою чи енергетиками: дослідження
На перший погляд банки виглядають безпечними – яскраві фрукти на етикетках, слова на кшталт «Drink» чи «Fresh». Важко подумати, що всередині не газована вода, а алкоголь. Як пише Motorbiscuit, нове опитування у США показало, що саме ця схожість часто збиває з пантелику водіїв.
Дослідження охопило 2000 учасників, яких попросили впізнати 14 напоїв лише за зовнішнім виглядом. Лише 57% змогли відрізнити алкогольні бренди. Найбільше плутанини викликав слабоалкогольний напій Vizzy – 80% опитаних вирішили, що це газована вода або лимонад. Схожа ситуація була і з Four Loko, який містить до 14% алкоголю. Дві третини респондентів вважали, що це безалкогольний продукт, хоча цей бренд неодноразово ставав об’єктом критики у ЗМІ.
Така ж проблема з Truly, High Noon Sun Sips та BuzzBallz – їх неправильно визначили понад 60% опитаних. Частина водіїв подумала, що слово «buzz» натякає на кофеїн. Натомість бренди без алкоголю також викликали плутанину. Чверть учасників вважали, що вода Liquid Death містить спирт, а 39% прийняли мінеральну Drip за енергетик.
Наслідки цих помилок не абстрактні. Один водій у Північній Кароліні щодня пив алкогольний напій White Claw по дорозі на роботу, думаючи, що це енергетик. В іншому випадку водій шкільного автобуса втратив роботу після того, як помилився з напоєм тієї ж марки.
У компанії Wheelsaway, що проводила дослідження, попереджають – кількість напоїв на полицях магазинів така, що легко схопити не те. «Одна баночка може стати причиною аварії, якщо водій не перевірив напис на етикетці», – підкреслив представник компанії.
Експерти наголошують: перед тим як сісти за кермо, слід перевіряти, що саме ви тримаєте в руках. Інакше ризик опинитися у ДТП зростає навіть для тих, хто впевнений, що «просто купив газовану воду».
Обговорити цю тему в Facebook